Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se en liste over de spørgsmål, som vi oftest får fra vores kunder.
Hvis du har et spørgsmål, der ikke står herunder, så skal du ikke tøve med at kontakte os.

Pengene er trukket på mit kort, men jeg har ikke fået en melding om at min ordre er sendt endnu, hvad sker der? 
Vi har de sidste måneder haft en teknisk fejl, som betyder at nogle kunder har fået trukket deres penge før varen er sendt afsted. Det er ikke alle kunder, og vi er meget kede af de kunder der står i denne situation. Vi er ikke interesserede i at pengene bliver trukket før tid, så vi arbejder hårdt med vores udvikler på at få rettet denne fejl. Vi har fået af vide at fejlen kan være rettet til midten af december, og det glæder vi os til. Pengene bliver ikke trukket to gange, så når de er trukket er det eneste der mangler at vi sender din ordre. Vi beklager meget for de problemer det måtte medføre at pengene trækkes før tid. Bonus info: Din bank reservere faktisk dine penge når du køber noget online - så kan de ikke bruges på andet i mellem tiden. 

Hvornår kan jeg ringe til jer? 
Kundeservice telefonen er åben mandag-fredag fra kl. 9.00-11.00. Ellers kan du sende os en mail på kundeservice@bekko.dk, så skal vi nok svare på din mail indenfor 24 timer. Vi arbejder så hurtigt kan vi kan. 

Rabatkoder og gavekort
Når du modtager en rabatkode kan den ikke kombineres med andre rabatkoder. Så du kan kun bruge en rabatkode ad gangen. 
Gavekort skal du taste ind samme sted, som hvis du havde en rabatkode. Gavekort kan du bruge så mange gange du vil, indtil beløbet er brugt.



Hvor finder jeg leveringsdato på et produkt?
Som du kan se på billedet ovenfor, kan du se en mere præcis leveringsdato lige under prisen på produktet. Så kan du se, hvornår du ca. kan regne med at modtage produktet. Vi får forventede leveringsdatoer fra House Doctor, så de er kun forventede, og der kan være lidt forsinkelse. 

Hvornår får I boldbassiner på lager igen? 
Boldbassinerne fra Misioo ligger i pre-order med levering på 2-4 uger, så når du bestiller disse bassiner skal du have tålmodigheden med dig. Vi gør alt vi kan for at sende dem afsted så hurtigt som overhovedet muligt, men der kan forekomme forsinkelser, og de lovede datoer kan skifte - vi skal nok ændre datoerne på hjemmesiden så hurtigt som vi opdager en forsinkelse. Ellers kan du holde øje med vores facebook side, hvor vi også opdaterer jævnligt. 

Er det sikkert at handle hos Bekko.dk?
Hos Bekko.dk anvender vi en SSL krypteret forbindelse, der er en af de mest sikre løsninger ved internethandel. Dine oplysninger håndteres af NETS, og Bekko.dk har på intet tidspunkt adgang til dem, og dermed kan du være helt tryg, når du handler ved os.

Hvad kan jeg betale med, når jeg bestiller hos jer?
Hos Bekko kan du betale med kreditkort og igennem Viabill. Vi accepterer Visa/Dankort, eDankort samt internationale betalingskort som Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, forbrugsforeningen og JCB. 

Hvornår kan jeg forvente at modtage min vare? 
Hvis varen er på lager kan du forvente en leverings tid på 3 -5 hverdages.
På møbler er leveringstiden mellem 1 - 2 uger. 
Der kan dog forekomme forsinkelser ved udsolgte varer, som der først skal sendes fra leverandørens lager til vores. 

Hvordan sender I min vare?
Det varierer hvordan vi sender vores varer. Ved vores små varer sender vi dem i boblekuverter, hvor vi med større varer sender dem som pakke. På den måde sikrer vi, at dine varer kommer frem til dig på en forsvarlig måde.

Hvad koster forsendelsen af min vare?
Læs mere om fragten her: 

Jeg har endnu ikke modtaget min vare. Hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din ordre fire dage efter din bestilling, så bedes du sende os en mail på kundeservice@bekko.dk, hvorefter vi så vil undersøge sagen og finde en løsning.

Hvornår trækkes pengene fra min konto?
Vi trækker først pengene fra din konto, når din ordre er afsendt. Vi har dog haft en del tekniske problemer i systemet, som har trukket pengene før tid, men så kan vi altid sørge for at pengene kommer retur til jeres kort. 
Når der bestilles varer i pre-order trækker vi dog pengene før varen sendes. 

Hvordan returnerer jeg min vare?
Hvis du ønsker at returnere din vare, sender du blot pakken tilbage til os i samme stand, som du modtog den.

Vores adresse er:
Bekko.dk
Hvalsøvej 298 · 4360 Kirke Eskilstrup